loading...
98love | سایت عاشقانه98 لاو
پارسا بازدید : 95 نظرات (0)

رویا های سیاهم.....گریه و راز و نیاز برای داشتنت....همه را به یغما بردی...

تو من را از من دزدیدی....من دیگر خودم را هم ندارم....لحظه لحظه بودنم را

اسیر سوالی کردی که هیچ پاسخی ندارد....."چرا"؟....

تو خنده های یک ساله.....شادی هایم را....ایمان و باورم را....خواب و آرامشم را

به من بدهکاری....

نمی بخشم تو را.....این از بزرگی گناه توست نه خردی قلب من....

یادت باشد تو به من بدهکاری.....یادت باشد هم با بودنت هم با نبودنت

 دلم را آزردی....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 703
  • بازدید کلی : 11,757